Jag är en 22 årig kille som bor i Mullsjö. Min Familj består av min sambo Madeleine och våra två katter.

Mullsjön med båt


Idag har jag, Madeleine och Byberg varit nere vid sjön och fiskat i ca 4 timmar. Efter ca 20 minuter högg den första gäddan mitt ute på sjön. När den korta fighten var över vägdes den till nästan exakt 2kg. UL-spöet är verkligen spännande att fiska med och en gädda i den storleken drar på riktigt bra.



En stund senare när vi kommit in mot vassen vid kärleksudden lyckades Madeleine få en liten gädda som uppskattningsvis vägde 50 - 150g. Därefter fångades lite småfisk på mete av mig och Byberg. Sammanfattningsvis var det en relativt trögfiskad dag.

När jag och Madeleine hade kommit hem avslutades kvällen med att jag grillade skinsnitzel och gjorde grönsaker och klyftpotatis i ugnen. Jag älskar dig Madeleine!



Kommentarer

Kommentera inlägget:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Webbsidan är design för Firefox och Internet Explorer 7.0