Jag är en 22 årig kille som bor i Mullsjö. Min Familj består av min sambo Madeleine och våra två katter.

Snabb tur


Jag och min underbara Madeleine åkte ner till Mullsjön en snabbis klockan 22 ikväll. Vi fiskade i ungefär en halvtimma och det var ganska kallt och mörkt. Det gick knappt att se vart kasten hamnade. Jag åkte hem fisklös medans Madeleine fångade en lite abborre. Jag lyckades åtminstonde locka en abborre till hugg på min nya "gäddspinnfluga", men den släppte vid kanten. Dock är flugan aningen liten och jag ska därför binda en större på en längre tub.

Imorgon blir det fiske i Mullsjön från båt. Nu ska jag och älsklingen krypa ner i sängen och se på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Webbsidan är design för Firefox och Internet Explorer 7.0