Jag är en 22 årig kille som bor i Mullsjö. Min Familj består av min sambo Madeleine och våra två katter.

Första inlägget


Jag är en kille som bor med min sambo Madeleine i centrala Mullsjö och studerar för tillfället Ekonomiprogrammet på Högskolan i Skövde. Jag driver en enskild firma med inriktning mot webbutveckling. På min lediga tid försöker jag ta mig tid att gå ner till sjön och testa fiskelyckan. Den här bloggen kommer till övervägande del handla om fiske. Fisket riktar jag till största del mot gädda och abborre, men ibland även regnbåge. Abborrefisket i år har börjat ganska bra. Den första abborren vägde 800g och den andra 1.62kg.


Abborre 1,62kg

 

Kommentarer

Kommentera inlägget:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Webbsidan är design för Firefox och Internet Explorer 7.0