Jag är en 22 årig kille som bor i Mullsjö. Min Familj består av min sambo Madeleine och våra två katter.

Trollsjön


Det har hittils blivit två fisketurer till Trollsjön i år. Den första turen var på premiärdagen. Sammanlagt landades 15 renbågar för min del och Andreas fick hela 25 stycken! Den första timmen var det helt galet fiske och det högg på nästintill varje kasst. Det spelade inte någon roll vad man fiskade med utan de var hungriga på precis vad som hellst.

I Söndags åkte jag och min kära älskling ner till Trollsjön för att fixa några regnbågar att lägga på grillen. Det var rätt dystert väder och det duggregnade under hela tiden vi var där. Efter 10 minuter högg den första regnbågen och kasstet efter att jag plockat upp den första högg den andra. Den andra regnbågen var en liten lekfärgad hane så den fick sin frihet åter igen. Därefter var det helt dött i sjön i över en timma. Men tillslut lyckades jag få en till regnbåge.

 

Ivrigt flugfiskande efter regnbåge

Den första fångsten för dagen

 

 

 

Kommentarer

zidan - 2011-06-08

Hejsan!

Du är mycket duktig kille och snäll också. Jag tänkte följa dina spår på fisket.Kan du hjälpa mig.



Med vänliga hällsningar

Kommentera inlägget:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Webbsidan är design för Firefox och Internet Explorer 7.0