Jag är en 22 årig kille som bor i Mullsjö. Min Familj består av min sambo Madeleine och våra två katter.

Fågel, fisk men inte mitt i mellan!




Idag var en av de varmaste dagarna på länge. Dagen resulterade i att jag fick en fin röding som var ca 50-55 cm. Dessutom bestämde sig en fiskmås för att dyka ner och hugga min fluga. Det var flera fåglar som intresserade sig för dobben men ingen gjorde något hugg mot den så min första tanke när linan började rusa ut från rullen var att jag hade en fisk på kroken men sen ser jag hur dobben flyger upp i himlen. Senare på dagen blåste det upp så det var näst intill omöjligt att fiska så vi bestämmde oss för att åka hemåt.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Webbsidan är design för Firefox och Internet Explorer 7.0