Jag är en 22 årig kille som bor i Mullsjö. Min Familj består av min sambo Madeleine och våra två katter.

Mullsjön - UL fiske


Jag och Madeleine var inne i Jönköping eftersom Madeleine skulle tatuera sig. Efter tatueringen passade jag på att köpa ett billigt ABU-garcia UL-spö. Senare på kvällen blev det en tur ner till sjön. Första fångsten på det nya spöet blev en liten gädda. Jag måste verkligen säga, OJ! Vilken skillnad det var mot mitt vanliga spö! Då skulle en fisk i den storleken bara behövas släpas in till kanten, men nu blev det faktiskt en del kamp. Utöver gäddan blev det två stycken små abborrar.

Madeleine hade på en fisk som hon tappade.

UL-Gädda


Kommentarer

Kommentera inlägget:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Webbsidan är design för Firefox och Internet Explorer 7.0